Blodiga skor och tassar

Skulle klippa klor på mina prinsar i veckan. Det är INTE populärt hos dom… Tyckte ändå det gick bra, men stora killen blev nog inte helt nöjd. Tror jag klippte lite snett, så det flisade sig och störde honom. Det måste ju tuggas bort tyckte han… Och sen började det blöda. Små blodspår överallt i lägenheten. Och jag får så dåligt samvete för att jag inte klippte bättre.

Han har fått många förlåt och massa godis. Inte tillräckligt enligt honom. Han bet lite extra i klon och valde sen att lägga sig på mina skor.  De enda med ett uns vitt på. Det är rött nu. Och jag blir ständigt påmind om vilken dålig mattemamma jag är. Helt rätt tycker han. För då har jag dåligt samvete, skyndar hem från jobb och ger mer godis…

Undrar hur länge han ska leva på det här? 

(null)

Nu ska vi ta helg! Och göra bara trevliga saker ihop, jag, barnen och katterna. 
Varit en så vansinnigt intensiv period. Glömmer och gör de mest konstiga saker. Vilket inte alls är konstigt med tanke på att jag sovit för lite, ätit för dåligt och generellt stressat för mycket under en för lång tid. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0