Lite mera vår

Tror aldrig jag har varit rädd för att testa nya saker och utmana mig själv. Den här våren har jag varit på min första heavy metal konsert… (För att jag känner trummisen, inget annat). Men det var faktiskt riktigt bra och de var så sjukt skickliga musiker! 

Har dessutom börjat träna på gym. Typ i alla fall. Har aldrig vågat testa maskiner och annat innan… Men det här är en grupp som ses en gång i veckan med en instruktör, så lite mindre läskigt. (Fast inte mindre jobbigt). Dagens pass var så tufft för låren att jag tvivlar på att jag kommer kunna gå i trappor de närmsta dagarna. 

Även varit på elevutställning på äldstas skola. Så imponerad. Bara kolla alla skuggor och djup! 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0