April och 1 maj

Det har varit några jobbiga veckor. Orkar knappt tänka tillbaka för att det gör mig så ledsen. Allra mest vad min yngsta fått utstå. Inget jag kommer lämna ut här, men ni som känner mig vet. Hon är…hon har hanterat allt med sånt lugn. Och jag är så imponerad och stolt över henne! 

Tiden vi fått tillsammans först på sjukhuset och sedan hemma har varit värdefull. Vi har pratat om livet och allt som är svårt med att leva. Men också om hur mycket fint som finns runt oss. Saker att känna tacksamhet över. 
Som att operationen gick så bra den bara kunde. Vilka läkare och annan vårdpersonal vi mött! Och att vi haft familj och vänner runt oss som gett stöd, omtanke och kommit med presenter. 

Nu är det mer vardag igen och skola/jobb som vanligt. Idag när vi var lediga alla tre och det var fint väder så passade vi på att komma igång med övningskörningen för äldsta. Firade sen vår överlevnad med glass på Biltema! (Skämt åsido, det gick hur bra som helst och vi hade köpt glass oavsett) 😋


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0