Huvudvärken

Kan gå veckor utan att jag har huvudvärk. Sedan följer perioder som denna då jag har ont nästan varenda dag… Tycker lite synd om mina barn som för tillfället har en mamma som jobbar om dagarna och sen tar värktabletter och somnar när hon kommer hem… Eller nja, det är inte är så illa som det kanske låter. De får mat regelbundet iaf och jag är tillgänglig. Vi har även varit och bowlat häromdagen. Ska boka in bio, kanske minigolf och lite sånt också. Det är nog mest jag själv som känner mig otillräcklig som inte bara är pigg och glad hela tiden. 

Har tagit en paus från min relation. Jag vet inte om han är rätt för mig. Vi känns ofta som att vi är i osynk och inte alls förstår varann. Och jag vill inte nöja mig. Men min tro på kärlek som övervinner allt och att det finns någon som är ens soulmate är kanske alltför naiv och romantisk för att vara realistisk och möjlig att finna?

Jag förstår ju att all kärlek blir vardag. Och att det inte kan brinna konstant. Men älska kan man ju göra ändå. Och passionen kan finnas där under ytan och blossa upp ibland. Vill tro att det finns sån kärlek. Och jag litar mycket på min magkänsla och kontakt med det "andliga". 
Samtidigt så har jag känt att jag varit på rätt plats, med rätt person. Men det har inte varit ömsesidigt. Och då kan det ju inte vara rätt. Varken personen eller min känsla. (Suck). 

Men man får vara glad för allt annat i livet. Som att jag fått de två absolut coolaste ungarna, de två mest perfekta katterna, en familj som finns där oavsett vad, fina vänner, ett jobb att gå till och en hel massa annat ❤️


(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0