Två veckor som bara försvann!

Två barnfria veckor. Hade inga planer. Skulle bara vara tänkte jag. Sen började jag planera in lite smått. En lunch i Malmö med en fd kollega. En dag med en annan god vän ute på äventyr. Konserter med Jay Smith, Takida och Stiftelsen. (Jag var mest taggad på Takida, men blev positivt överraskad av Stiftelsen). Vilket alltid är kul när man kan hitta nytt att gilla och lyssna på. 

En utflykt till Solnäs gård och Borgeby. Hann med både slott och kryddgård. Inköp av lavendel ledde till storbak av lavendelbiscotti, toscakaka och bananmuffins. 
Fika i trevligt sällskap (för att få hjälp att äta upp kakorna), ett besök på Gislöv marknad. Och så ytterligare ett spabesök med middag och övernattning. 
Nu kommer barnen igen vilken sekund som helst och jag undrar vart dessa veckor tog vägen. Är så trött - jag som skulle vara utvilad nu! 

(null)

Vet att det kan vara lite tråkigt att jag är så restriktiv med namn och bilder på andra. Men vill aldrig lämna ut någon. Skulle såklart kunna fråga om det är okej, men tänker att det här mest är mitt forum. Med tankar och funderingar. Så andra får även fortsatt var lite anonyma här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0