Mot ny vecka, med alla sinnen!

Helgerna går alltid så fort! Oavsett hur mycket- eller lite jag har inplanerat. 

Det har varit en lugn helg, men inte sysslolös. Ett besök i ishallen och såklart melodifestival med tillhörande mat, dryck och snacks och så bio. Var bara nio stycken i salongen, vilket fick mig att tänka tillbaka på ett biobesök under pandemin då det fick vara max 8 personer på plats. Pratade faktiskt om den filmen jag såg då härom veckan med några vänner när vi av oklar anledning kom in på att förlora ett sinne, eller få (alt. återfå) ett man saknat/förlorat.

Sound of Metal heter den om nån är nyfiken. Och det är nog dags att se om den snart. Det är inte en sån film där det konstant händer något, men den gjorde ett starkt intryck på mig och jag har tänkt på den ibland i olika sammanhang. 


(null)


Är för övrigt lite orolig för hur jag ska orka med kommande vecka… Kalendern är så full och min energinivå så låg. Ska försöka planera in enstaka timmar här och där för att bara sitta för mig själv, besvara mail och ladda om.  

Två heldagar på annat håll, men på teman som jag tycker är intressanta, viktiga och roliga att få jobba med (och dessutom lyckats få med fler människor på olika håll som jag ser fram emot att få göra det här tillsammans med).


Plus att det är en sån vecka när jag också lyckats boka in flera em/kvällar med andra. Hoppas bara orken håller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0