Helger av vila.

Förra helgen bjöd katterna, britter som de är, in till födelsedagsfirande i form av Afternoon Tea.

Nygräddade scones, muffins, vispat smör, färskost, grädde, ost, kalkon, marmelader och lemoncurd. Och så choklad, melon och jordgubbar! Plus 20 sorters te och annan dryck. 

Firandet rundades sedan av med lite charader för oss tvåbeningar. En helt perfekt dag enligt mig, i lagom tempo och i goda vänners sällskap.


(null)

Missade tyvärr fota uppdukningen av allt gott, men ni får föreställa er det ☺️

Denna helg var det ju våffeldagen. Och även lite sjukstuga här. Blev flera filmer, hämtmat och mycket te och soffhäng. 

Inte så spännande kanske. Men välbehövligt, mysigt och precis vad jag behövde. Lugn och tid för återhämtning med mina favoriter i världen  ❤️ 


(null)

En liten katt på bordet, våfflor med grädde, sylt & färska jordgubbar och snittblommor = en riktigt bra helg enligt mig! 💞





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0