HELA trappan!!

Tror mina värden fortsatt stiga! 

Idag skulle jag ha möte med min chef om hur jag kan lägga upp mina dagar för att orka och hinna med. (Vill helst inte vara sjukskriven ens på deltid). 


Kommer in genom dörren på kontoret i morse och det går upp för mig att jag tog hela trappan! Utan paus och utan svimningskänsla! Tror jag gör mina kollegors vardag i alla fall lite roligare genom att vara som jag är… I detta fall skutta runt och lyckligt deklarera min nyfunna ork för alla 😂


Så mötet om ett annat upplägg av dagarna blev mer av ett "återkom om du behöver det". 

Hoppas jag inte ropat hej för tidigt, utan att det verkligen fortsätter såhär nu. 


Nu står jag också inför min egen ständigt återkommande utmaning. Dvs att besvara alla de sms jag själv initierat i en stund av energi. 


(null)

Ibland kan man undra… särskilt de som tvingas arbeta med mig 🙈

Jag är verkligen glad att ha vänner som förstår (eller i alla fall accepterar) mina underliga svängningar avseende intensitet. Dessutom, när jag väl har bokat in något så backar jag inte ur. (Om det inte skulle inträffa något extremt). Vilket nog är bra för egen del, för jag behöver de där hållhakarna i livet för att inte helt flyta iväg i mitt, vända på dygnet och på sikt faktiskt inte må särskilt bra. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0