För en massa år sedan…

För en massa år sedan, så hade mitt 10-åriga jag förmodligen närmast dött av lycka om jag vetat att jag en dag skulle få se och höra Scorpions spela på Royal Arena i Köpenhamn. Att jag skulle finnas där i publiken och sjunga med i Wind of change. Tror bilden speglar min känsla rätt bra. 


(null)

Veckan började helt perfekt! Och nu tänker jag den ska få fortsätta likadant. I morgon är det skolavslutningar för barnen följt av sommarfest med kontoret. Sedan väntar Metallica till helgen. Så många jag längtar efter att få krama om igen. Lyckan att ha människor att sakna kan låta bakvänt, men det är ju faktiskt något fint i det också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0