Spiderman och kofot

Sommarlov med barnen är verkligen lite av varje. Och framförallt mycket jag troligen aldrig hade valt att göra utan dem. 
Som att se Spiderman på bio. Men det var över förväntan och nu ser vi allihopa fram mot trean nästa år! 

(null)

Idag besöktes Break Room. Mycket udda upplevelse att slå sönder en tv med en kofot. Ingen jag gör till vardags så att säga. Första minuterna var jag ganska ställd och lite oklar över vad jag skulle göra… Men kom in i det ganska snabbt. 

(null)

(null)

Får se vad vi ska hitta på härnäst. Barnen har en massa önskemål av varierande slag. Oavsett vad så är det skönt med lite ledig tid. (På måndag är det åter till jobb för mig och barnen ska tillbaka till sin pappa igen). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0