Stormig helg

Lät inte stormen hindra mig från att få den helg jag planerat. Är mer än nöjd! Haft det intensivt, men så bra. Och i kväll har jag haft förmånen och lyxen att få komma hem till dessa två älsklingar;


(null)


De har (oavsett vad de hävdar) saknat mig. Så nu ligger vi i soffan alla tre. Det är faktiskt lite ovanligt att båda gör mig sällskap såhär. 

Skulle, eller hade blivit tillfrågad kanske är mer korrekt att skriva, om att följa med och se Alphaville i Malmö igår. Men backade ur det redan för ett tag sedan. Helt säker på att det var rätt beslut. Även om det nog hade kunnat vara trevligt. 

Vid 03:30 fick jag ett sms om att konserten varit bra och nu fortsatte natten ute på stan. Då satt jag med min svåger, drack te och pratade om livet, relationer, konserter och teknik i ett i övrigt tyst och sovande hus. Vi var eniga om att prioriteringar i livet förändras ju äldre man blir. (För de flesta i alla fall). Och jag hade inte kunnat tänka mig en bättre tillvaro än den jag befann mig i. Så glad att min älskade syster har någon som finns där oavsett. Och lite hoppfull eftersom hon är…i alla fall nästan…lika jobbig, knäpp, egensinnig, svår och envis som jag 🙈

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0