Flyt

Barnen gick till sin pappa vid lunch och jag slog igen datorn redan vid 15 för att överraska en vän på födelsedagen. 
Hade sedan lyxen att bli utbjuden på middag!
Och lyckan som infann sig att efter en vända i centrum konstatera att vi båda hellre köpte med oss mat hem än satt ute... 
Så i kväll blev det middag och vin i min soffa, i fantastiskt sällskap 🥰

(null)

Idag kom dessutom beställda grejer från bästa piercaren! Han skickade dom så snart jag hade ringt i förrgår, så nu är det fixat! Oerhört lättad. Nu ska bara infektionen förhoppningsvis få läka ut. 

(null)

Nu när sällskapet precis åkt hem (trots allt vanlig arbetsdag i morgon), så kom ett meddelande på Instagram att jag vunnit biljetter till en biofilm via katternas konto. Så himla glad! Tävlingen gick ut på att beskriva vad ens katter är makalösa på. Lätt, sa Maxi. Allt såklart! 

Barnfri helg väntar och blir på lördag bjuden på lunch i Malmö. 

Plus att jag idag har blivit erbjuden betalning för den text jag skrev i förra veckan! Trots att jag sagt att den ingår i arbetet, är för en god sak och för att sprida kunskap. 

Plötsligt klaffar, flyter och levererar livet igen. Känner mig ju nästan lite uppskattad och älskad! ❤️🥹


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0