Insikt

Social och mentalt utmattad! Jobb följt av AW och sen en dejt…

Jag har verkligen de mest fantastiska kollegor. Så oerhört roliga, smarta, inkännande och stöttande! 

Tre glas vin var definitivt två för mycket. Och klockan 23-någonting var alldeles för sent att börja gå hemåt en vardag.

Valde att promenera hem från centrum, dels för att nyktra till, men främst för att sålla bland tankar och intryck. 


En sak slog mig mer och blev tydligare än något annat. På sistone har jag träffat män som påstått sig blivit förälskade direkt… (Jag har tyvärr inte känt detsamma).

För ett år sedan dejtade jag betydligt fler, men fick inte alls den "responsen". Vad är skillnaden? Såklart är det andra män. Men tror skillnaden ligger hos mig. Jag har utvecklats. Jag har växt. Jag har blivit…trygg i mig själv. 

Konstaterar att jag har det så bra att en relation enbart vore en bonus i livet. Inte en bekräftelse på att jag duger, inte någon som fyller ut ett tomrum hos mig. Och det gör mig lugn. Jag är nog, jag är tillräcklig - helt själv! 

Och det (tror jag) är vad som attraherar de jag träffar mer än något annat. 


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0