Fettisdag och piercings

Det har gått ett tag nu med väldigt lite att göra på jobbet. Som det brukar vara från december till februari. Nästan så jag hunnit glömma hur det är när det drar igång. 

Men nu bokas det in möten för fullt igen 😅 Mycket på andra håll vilket jag tycker är rätt kul. 


Fast just idag känner jag mig ganska sliten… En lokal infektion i en piercing misstänker jag är orsaken. Är hängig och lite febrig. Sådär varm och rosig om kinderna. På ett dåligt sätt.

Letat (letar) efter en särskild sorts tvätt och en speciellt gängad kula, men det verkar inte finnas någonstans, (inte i denna stad i alla fall). 


Hade jag mått lite bättre hade jag åkt in till Malmö och letat i butiker där. Nu hoppas jag på att antiinflammatoriska tabletter i kombination med tvål, vatten och desinfektionsspray ska räcka. För jag tänker inte ta ut den i första taget. Älskar samtliga mina (5) piercings (öron ej inräknat) och de känns som naturliga delar av mig själv. Faktiskt så har de bidragit till att jag tycker bättre om delar av mig själv som jag tidigare inte tyckt så mycket om. 


(null)


Från en sak till en helt annan; 

Nu ska det bakas semlor! Behöver fokusera på annat än måendet (och har lovat barnen att vi ska baka egna dagen till ära).


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0