Min stolthet och stjärna!

För 15 år sedan förändrades livet för alltid. Till det bättre, till det starkare, till så mycket mer!

Men det blev också väldigt mycket skörare, mycket mer sårbart. 

Jag känner så sällan att jag räcker till. Eller att jag har lyckats bli den mamma jag ville vara. Någon som alltid var lugn, tålmodig och föregick med gott exempel. Aldrig muta, aldrig hota. Det har gått sådär. Det har hotas med indragen skärmtid och mutats med glass mer än en gång…

Men trots det, så har jag idag en 15-åring som är så oerhört klok, omtänksam, snäll, känslig, självständig och modig. 

Min förstfödda, som jag sagt till dig så många gånger förr; 

-Du får vara vem och hur du vill. Så länge du behandlar och bemöter andra med den inställningen och respekten så är jag oändligt, och tusenfalt gånger stoltare över dig än du någonsin kan föreställa dig! 

Tack för att jag får vara din mamma och grattis på födelsedagen ❤️


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0