Ljuset…

Idag, innan jag stänger av datorn så ska jag vara klar. Måste vara klart! För jag behöver verkligen den här helgen för återhämtning. (På måndag börjar dessutom en barnvecka igen med allt vad det innebär). 

Och jag tror faktiskt att jag kan skymta ljuset där i slutet av tunneln. Bara lite småfix till nu…


I kväll blir det skålande i bubbel. Av helt annan anledning än att jag är klar med redigeringen, men ändå. Kan ju om inte annat smyga in det som ännu en anledning a tt fira! 


Sen hade jag behövt sova i nån vecka eller två. Men har en del socialt att ta igen, som fått (och kunnat) vänta på att den intensiva jobbperioden ska vara över för den här gången. 


(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0