Trerätters med kattistans

Strax möte. 

Jag är verkligen fredagstrött. 

I kväll kommer lite olika vänner över på middag. En trerätters med tema och passande drycker till allt. Så har en del att fixa med inför det också. Men tycker det är så kul! 


Maxi är ansvarig för drycker och glas. Han tar sitt uppdrag på största allvar. (Men i kväll kommer han inte visa sig om jag känner honom rätt). 


(null)

(null)

Jag är partisk, förstår det. Men ändå. Det här måste vara den mest perfekta varelsen i universum! Alltså, bara titta på honom 🥹❤️‍🔥

Har flera vänner här nere som jag känner från olika sammanhang och de är verkligen olika som personer. Undrar vad det säger om mig och vem jag är egentligen…


Bara frågan om vart vi går efter middagen fick många olika förslag. 

En vill till Plan B, nästa vill till Paddys, en tredje tycker Moriskan, den fjärde säger okej till vad som "bara man inte måste klä ut sig", den femte föreslår att vi hittar nån mindre bar/vinbar. Jag och ytterligare en går i princip aldrig ut och har inga direkta önskemål. 


(null)

Partysabotören. Dvs han som river ner alla dekorationer jag sätter upp. Han lever på sin söthet det lilla monstret. 


Hans lillmatte, tillika min stackars yngsta är sjuk fick jag precis meddelande om. Hon är hos sin pappa så det ändrar inte mina planer. Men innebär att hon missar sitt halloweendisco i skolan. (Och som hon laddat inför det och jobbat på sin outfit). Ska förbi och lämna lite glass, febernedsättande och sånt till henne sen. Förhoppningsvis är hon frisk tills nästa vecka om hon kurerar sig hela helgen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0