Super Mom Day

Klockan är inte ens 19 och jag har hunnit med så mycket idag. Och dessutom varit den förälder jag vill vara! (En dag är bättre än ingen). Först läkarbesök med yngsta i morse. Den galna mamman började såklart prata jobb och blev helt lyrisk över att de kände till "min" vecka!

Sen digital konferens med mingel. Precis så underligt som det låter. I form av avatarer skulle vi mingla i barer och prata om olika utmaningar. (Följt av annat, mer sedvanligt jobb).


Sedan stall och vid hemkomst dusch för oss alla. Laga middag. Riktig sådan. Fisk, potatismos och ärtor. Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen… Har även diskat och handlat mat förresten. Och gått ut med sopor. Börjar nästan undra om jag råkat slå ihop två dygn och glömt sova. Men oerhört glad för dessa dagar så jag får en chans att "komma i kapp". 


Nu måste jag sätta mig ner och planera nästa vecka och var jag ska vara de olika dagarna. Blir någon i Lund, ett par i Malmö (börjar och slutar veckan där tror jag…), men ska även försöka få in något i Staffanstorp, Svedala, Skurup, Ystad, Trelleborg, Landskrona, Helsingborg, Ängelholm, Eslöv, Hörby och Kristianstad också.

Tur det bara är en vecka om året…eller egentligen så vore det ju bättre om det varit utspritt över alla 52. Hade ändå kunnat gå på något varannan dag hela det året med tanke på antalet arrangemang. Helt galet när man tänker på det så! 


(null)

Snart Halloween 🎃👻🧛🏻‍♀️💀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0