Det bästa!

Tema för dagen: Psykisk hälsa för alla och att börja med sig själv… 


Läste det och tänkte att det var en bra idé att börja dagen med yoga (en av dagens många programpunkter). 

Stressade dit och kom försent. Det är jobbigare än man kan tro med yoga! Var flera som kommit dit för att "prova på" när det var kostnadsfritt. Däribland en del kvinnor som tagit med sina respektive. 

Raden av svordomar från en av dem var lätt det bästa med hela passet. 

Sedan följde besök på tre ställen till innan jag kunde bege mig hemåt.


Väl hemma möttes jag av mina största supportar (otroligt nog inte katterna, utan barnen). Nu är de hos sin pappa och jag ska ta del av några digitala föreläsningar och fixa lite med hemsidan. 

Känner hur huvudvärken börjar komma smygandes och är redan så sjukt trött att jag egentligen hade kunde sova för natten. 


Men har haft en härlig dag. Många kramar, fina samtal, skratt och uppskattning som värmer på djupet. Det är så fint att komma ut och få träffa alla. Särskilt då många verkar glada att se mig och få prata en stund. Och jag i min tur blir så glad och fylls på med positiv energi när jag ser andras engagemang i dessa frågor. Det väcker och tar fram det bästa i mig. Allt det mjuka, kärleksfulla och tillåtande. 


(null)

Maxis blick när han inser att jag ska gå ut gör verkligen ont i hjärtat. Men snart ska vi ha sådana här dagar igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0