Alla fel

Jag har jobbat, jobbat och jobbat sedan semestern. Är så trött att jag knappt kan tänka klart emellanåt. Jag vet hur idiotiskt det är, men kan inte låta bli. Bara lite till, hela tiden. För vem ska annars..?


Börjar känna att jag är lite dum. Lite för långsam och gör saker för komplicerade. Får ofta höra att det jag gör är så enkelt, att jag borde hinna med mer. Klippa och klistra. Sortera och lägga in. Det låter inte särskilt svårt, det håller jag med om. Och det får mig att undra. Kanske finns det något annat jag skulle vara bättre på? Något där jag skulle få känna mig…åtminstone tillräcklig. Någon gång ibland.


Inne på andra veckan med envis feber varenda kväll. Jag är inte sjuk. Bara utmattad. Enligt min läkare i alla fall. 

Dvs ännu mer värdelös på det jag gör. Det är ju knappast hjärnkirurg eller raketforskning. Bara några få (3) arrangemang som jag håller i och så samordningen i helhet då så klart. 


Jag hinner inte dagdrömma. Men om jag hann så vore det om olika sätt att få vila. Helst för evigt. 


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0