Fågelskådning

Tröttheten i veckan var så brutal. Somnande vid 22 och vaknade 08 dagen därpå. Gick upp och kände mig helt okej för en sekund... Sedan var det som någon slog mig hårt i huvudet och migränen from hell var ett faktum. 

Det var så länge sedan jag hade den där värsta sortens migrän att jag nästan hade glömt (förträngt) hur vidrigt det kan vara. Två dygn till i sängen och igår eftermiddags började jag känna mig tillräckligt smärtfri för att gå upp, duscha och äta något. 


Nu är det helg igen och jag hade verkligen behövt handla. Lönehelg, advent och massor med folk ute… Men bara att bita ihop och se till att komma iväg ut innan det blir mörkt. (Att köra i mörker dagen efter migrän är inte ett alternativ). 


(null)

Fågelskådning med dessa två! Lagom ansträngande aktivitet idag. (Fast de tycker inte jag är tillräckligt engagerad eller fokuserad). Försöker i alla fall! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0