Tid

Känner sällan att jag hinner med att skriva längre. Dagarna går så fort och fylls så snabbt. 
Fick för någon vecka sedan för mig att jag skulle bli bättre på att träffa mina vänner… Nu har jag mer inbokat än vad jag egentligen orkar med. 

(null)

I morgon ska tjejerna till sin pappa, så då blir det lite lägre tempo i en vecka i alla fall! 
Tur det, för helgen efter ger mig ångest bara att tänka på… Fyra (!!) inbjudningar till olika födelsedagsfiranden. Och för att öka på stressen lite så ska jag på fredagen hålla i kompetensutveckling för alla mina kollegor i Skåne. 
Jättekul och en välkommen utmaning att få med alla i hur jag tänker och vill styra upp saker och ting. Men lite orolig för min ork när det blir så mycket som händer inom loppet av ett par dagar.

Ska försöka skriva lite mer regelbundet igen snart. Tror det kommer bli i alla fall lite lugnare från och med mitten av mars. (Men det är min ständiga livslögn. "Nästa vecka blir det mindre att göra"). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0