På KVÄLLEN - allvarligt?!

Den förväntat intensiva helgen blev...intensiv.
Men med en aktivitet i taget och fokus på just den så gick det ändå över förväntan. Först kompetensutveckling en heldag i Kristianstad. Hela eftermiddagen fick jag leda arbetet och försöka inspirera och motivera mina drygt 40 kollegor. Jag älskade varje sekund och tog helg med lätt hjärta och lyckobubbel i hela kroppen. Så enkelt det är när man befinner sig på rätt plats! Det gav energin jag behövde för att orka ta mig till Göteborg redan samma kväll.


Barnen rycktes med i min positiva känsla och vi hade en både tramsig och rolig (välbehövlig) kväll på hotell. Stor hotellfrukost och sedan första kalaset på en gård utanför stan. Buffé och bubbel följt av sötsaker innan vi tog oss vidare till nästa ställe. Där blev det årets första grillning och såklart en massa annat gott. Framåt kvällen var det dags att köra nedåt igen för att inte missa söndagens fest (och såklart även hinna fira vår prins lite på hans 2-årsdag). 
 
Kunde ha varit mitt inlägg... (Men det är det inte). 

Sen var det plötsligt måndag igen och ny arbetsvecka.
Två dagar i Malmö nu på olika håll/möten som båda har varit givande men tagit en del energi. Ser fram emot en hyfsat lugn fredag på kontoret i morgon. Och sedan en helg med mycket återhämtning. Tänkte jag. Tills jag insåg att jag sagt att jag ska följa med ut både i morgon och på lördag (med olika vänner). I stunder när jag känner mig pigg och allt är enkelt så lovar jag emellanåt nog lite för mycket... 

Och jag är för övrigt tydligen ändå inte tillåten att gå ut på kvällstid 😂

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0