Grön nr 5

Sommarlov och semester. Tomt och stundvis sorgset i saknaden efter Ester. Men försökt att njuta ändå av att hänga med barnen och hitta på lite allt möjligt ihop. Och efter energinboosten för två veckor sedan så har jag också börjat utmanat mig själv lite grann, (även om jag fortfarande inte är på topp). 

Bada och simma är inte nån favorit hos mig, men jag gav med mig efter lite tjat och det blev en dag på friluftsbadet. Hoppade (eller snarare sakta, sakta tog mig ner) i bassängen. En längd på 50 meter och sedan var jag helt matt i ben och armar. Vilket inte känns helt okej…behöver jobba på både teknik och kondition när det kommer till simning. 

(null)


Igår blev det lasergame i Malmö. Jag var nästan beredd på att ge upp efter första omgången. Men körde ändå en andra, envis som jag är. Ibland vore det kanske av värde att vara mer som andra föräldrar och låta barnen vinna = ta det lite lugnt. Men mina barn vet att jag går all in när det gäller sånt. Och numera är de såpass gamla att de inte bryter ihop om de inte är bäst. (Till skillnad från mig då) 😂

(null)

Genomsvettig, med andnöd och blodsmak i munnen när omgång två var slut - men det gav resultat! För att inte tala om träningsvärk idag… Barnslig och envis, en i alla fall ibland lyckad kombo 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0