Utmattande, men kul.

Så skulle jag nog sammanfatta testerna igår. 
Efter fyra timmar var jag helt matt och med början till huvudvärk, men tyckte mycket av det jag fick göra var rätt kul. Särskilt matten! (Jag har aldrig påstått att jag är normal). Hon som skötte detta test började skratta vid ett tillfälle när hon ställde en fråga och min spontana reaktion blev "Ska man verkligen kunna räkna ut sådant här i huvudet...svaret är förresten 35". 
 
 
Hann inte klart med allt jag skulle så kommer behöva en halvdag till. Men det får ta den tid det tar. Så det blir grundligt gjort. Jag har verkligen ingen aning om åt vilket håll resultatet ens lutar. Om åt något håll alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0