Vikten på en prins

Datum: 2022-02-08

Maximilian: 6,66 kg (!) 
Ozon(e) Baby: 4,52 kg 

Vikt togs strax efter dessa bilder… Bör jag vara orolig?! 😂

Ozzy hävdade att han var skadad. Kolla tassen över bröstet 🙈 Maxi sa att han bara tramsade. (Och OM Ozzy nu var skadad, så var Maxi helt oskyldig! Han hade inte ens varit nära. Absolut inte bitit sin bror…)!

(null)

Maxi är läskigt stark! En väldigt muskulös katt. (Och kolla på hans drag, så orimligt vackert ansikte. Så stilig, ståtlig med runda fluffiga tassar. Päls mjuk som bomull och åhh, mitt hjärta)!! 
Han är som tur är snäll också. De brottas, bits och bråkar ibland. Särskilt när de är uttråkade. Aldrig värre än att lite päls bits av. Och det går åt båda håll. Oftast är de vänner som busar, myser och kallar på varann. 

Och de är förresten inte det minsta "mammiga". Bara för att jag råkar sätta mig precis där de just hade tänkt lägga sig…det är väl inte deras fel?! 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0