Tid och tankar

Jag behöver nog lite mer tid för att samla ihop mig efter gårdagens återkoppling. Den var väl både väntad och samtidigt oväntad. Kommer skriva om det, men det får bli när det känns rätt. Just nu är mina tankegångar alldeles för röriga för att få ner i text. 

Mycket jobb och möten som måste flyta på också. Och så kom ett sms med goda avsikter, men som stressade mig enormt. Det sista jag vill just nu är att bli utdragen på äventyr...
 
(null)
 
 
Enda rimliga kändes en kort stund som avboka allt i veckan, sjukskriva mig, stänga av telefonen och låsa in mig i lägenheten tills på söndag. Men det ska jag såklart inte göra. Och jag har avstyrt överraskningen ovan. Så jag hade ändå ett val 😌 
Tur det! För mina helgplaner denna vecka är heliga. Jag och katterna ska bädda ner oss i soffan med nån god mat, en flaska rött och en påse kattgodis.

På tal om kattgodis så har vi idag firat världens bästa Maximilians namnsdag med några sådana. Han har även fått hjälpa mig välja ut både sin egen och Ozzys outfit inför deras kommande födelsedagar. En mycket stilig fluga till sig själv...och till lillebrorsan...ja, vi satsar tydligen på förnedring i alla fall. Inga tvivel om den saken.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0