Night night Birthday girl

Mina kollegor är inte kloka! Efter en halvdag med dem är jag helt slut. Ligger i soffan mellan två katter och funderar på om jag ska ta mig upp och fixa nån middag eller helt enkelt bara…sova! 

Ska försöka skriva i helgen. Känns som väldigt mycket har hänt på sistone. Och min ork har inte riktigt räckt till. 

Hade i alla fall en underbar födelsedag igår. Jag försöker fortfarande smälta alla intryck och känslor. Försöker ta in att jag har så många i min omgivning som bryr sig, tycker om- ja, till och med älskar mig. Försöker ignorera rösten inom mig som säger att det bara är för att de inte vet bättre. Kommer den någonsin att tystna? 

Allt det spelar säkert också in för tröttheten nu. Jag hoppas på en piggare dag i morgon.

(null)
Kärlek. Ge och ta emot. Det senare är svårast! 

(null)
Presentpapper, hurra!! 

(null)
Nu ska vi sova och drömma om storslagna äventyr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0