Kärlekens dag!

(null)

Det är kanske så att "Alla hjärtans dag" blir större för varje år i Sverige. Eller så omger jag mig mer och mer med folk som uppskattar dessa kommersiella dagar…? 
Inte mig emot. Påminnelser om att visa kärlek och inte ta sina nära för givet behövs bland.
(Vykort med hälsningar till syskonbarn och några andra hade jag tänkt skicka inför idag…men fick såklart inte iväg dem i tid. Får försöka posta i veckan istället).

Nyaste kollegan bjöd på vaniljhjärtan till eftermiddagsfikat på kontoret och Maxi gav mig i morse ett (enligt honom) "mycket kärleksfullt bett". (Det gjorde faktiskt mest ont om jag ska vara ärlig). 

Nu väntar jag (och säkert även katterna) på att barnen ska komma förbi och hälsa på en kort stund. Sedan blir det en lugn kväll. Känner mig lite skakig och konstig. Kom på att det antagligen beror på mängden kaffe som intas under en heldag på kontoret. Och att det var så länge sedan sist att min kropp nog är i chock av allt koffein. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0