Jobbhelg

Nu börjar den period i mitt arbete som motiverar att jag får lön varje månad. Först på plats och den sista som lämnar kontoret. Fullt fokus på allt som måste göras och att det ska bli rätt och bra.

Så sent som igår kväll tänkte jag att jag har koll på läget. Att i år blir det mindre och mer överskådligt… Idag har det kommit in över 100 nya programpunkter till temaveckan som jag samordnar. Jag är glad, hoppfull och vill samtidigt gråta. Denna helg blir det jobb, jobb och ännu lite mer jobb. 


Det kanske är bra. För det ger mig noll tid över till att tänka på något annat. 


Idag har vi för övrigt tackat av en kollega med fantastiskt god lunch på stan. Jag förstod nog först igår kväll när jag skrev kortet med lyckönskningar. Då kom tårarna. Och idag skrattade och grät vi om vartannat nästan allihopa på kontoret vid eftermiddagsfikat. Oerhört tacksam över mina kollegor och den gemenskap vi har!


(null)

Invigning av min fina "cat mom" väska också idag. Kollegorna skrattade åt den (mig)? Men höll med om att den var passande. Sedan fick de såklart höra underhållande historier om mina katter hela lunchen  😆 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0