Smärtstillande!

Vaknade med huvudvärk. Så typiskt när jag har massor att göra. 
Som tur var inte värsta sorten, utan hanterbart. Men vet ju att om jag inte tar hand om det direkt så tenderar all huvudvärk bli migrän... Gör sällan mina "super-cocktails" med smärtstillande till mig själv, men idag var jag tvungen för att kunna jobba. (Inser också hur "fel" det är då anledningen är att jag inte vill slösa medicin på mig själv...för tänk om någon annan behöver den).
Men självförminskningen är ett bekymmer som får vänta till en annan dag att ta itu med. 

Nu väntar några effektiva timmar vid datorn. (Aj, min rygg och nacke)! 
Sedan ska det bli fint med ett avbrott och slippa äta middag ensam (inte för att jag någonsin äter en riktig middag när jag är själv). I morgon klockan 07 måste jag vara klar med underlaget så får se hur många timmars sömn jag hinner med... Längtar efter en riktig sovmorgon! 

 
     DIT har jag i alla fall inte kommit än (här gör allt ont) 😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0