Post dusch

Efter ännu en alldeles för lång arbetsdag tog jag en varm dusch till tonerna av Melissa Horn. Blev ståendes där och hann tänka på allt och ingenting. Tog mig tid att känna allt som känns och lät känslorna rinna av mig tillsammans med vattnet. 

Katterna som var upptagna med annat när jag gick in i badrummet väntade utanför. Fyra tassar stack in under dörren. Och när jag öppnade möttes jag av deras anklagande blickar. "Hur kunde du"?! 
Där jag är, där är katterna. Nästan alltid. Det är så fint och mysigt. Så lycklig som har haft turen att få just dessa knasbollar 😅❤️

(null)

Nu är jag sådär skönt trött och längtar efter att krypa ner i sängen. 
(Katterna kommer sucka över att behöva gå upp och lägga sig i ett annat rum. Igen. När de sover som bäst. Deras människa är verkligen helt hopplös som inte bara kan bestämma sig för en plats och vara still). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0