Denna helg!

Jag behöver en extra helg nu direkt för att återhämta mig från den som var!
Men konstaterar ändå att jag har så mycket och så många att vara tacksam över. 
Inte minst de som älskar min fina dotter och visar henne vad kärlek, vänskap och lojalitet är. 
De som läker henne och finns vid hennes sida. 
Jag är så stolt över henne och jag är så lycklig att hon åter vågar släppa in nya männsikor i sitt liv och ge dem en chans att bevisa att de tänker stanna kvar. 

Hela helgen har vi firat hennes födelsedag tillsammans i olika konstellationer. Några har hon saknat och jag vet alltför väl hur det känns, de där taggarna som sticker till i hjärtat när man inser att någon man trodde sig vara viktig för inte bryr sig. 
Men mest har hon varit glad och att se henne le är det finaste jag vet. 

Nu är det "pappavecka" för barnen och jobb på 200 % för mig veckan ut, så får bearbeta och smälta helgens alla intryck och händelser senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0