Vad händer?!

Blogg.se fungerar sedan ett par dagar väldigt dåligt. 
Det verkar vara fler som har samma bekymmer så ligger nog inte hos mig/mitt konto som jag först trodde. Och det verkar inte spela någon roll om man har ett gammalt gratiskonto som jag eller en nyare betalversion. 

Inlägg som försvinner, behörighet (till det egna kontot) som dras in osv. 
Min version har begränsad statistik. Men jag kan se antal besökare per vecka och även från vilket land. Brukar vara mellan 20-40 och från Sverige. Vilket låter rimligt. 
Men denna vecka har jag tydligen nästan enbart haft besökare från Tyskland. Och en från Finland. 
Något säger mig att det nog inte stämmer 😅

Ska inom kort (i mån av tid) börja undersöka om det är möjligt att flytta över alla inlägg och därmed bloggen till något annat forum. Eventuellt en egen hemsida. Eller två - dvs en egen för diabetesinläggen. 
 
Nu ska jag återgå till att titta/lyssna på föreläsningar om psykisk hälsa. 
Mycket är redan välbekant av det jag tar del av - men blir ändå värdefulla påminnelser om sådant som kan vara viktigt att tänka på. Både för egen del och i relation till andra. Många utmaningar syns inte utåt.

De flesta reaktioner har en anledning. Kanske inte rationell. Och kanske orsakad av någon/något helt annat. Men likväl inte uppkommen av elakhet eller vilja att göra illa. Det är viktgt att påminna sig själv om ibland. Både avseende det som andra säger till en och det man själv obetänksamt säger när saker och ting blir och känns för mycket. 

Från en av dagens föreläsningar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0