God morgon Malmö

Konstaterar att jag inte alls saknar att pendla till Malmö varje morgon. 
Men det var i alla fall ingen galen morgonrusning som jag hade väntat mig. Körde genom centrum vid strax efter 08 och då var det knappt någon trafik alls. 

Supertrött och totalt omotiverad, men kanske blir trevligt att träffa folk och medverka i lite andra sammanhang nu två dagar. 

18:30
Äntligen hemma! Men det blev faktiskt en riktigt bra dag. Att arbeta strategiskt och utforma planer för framtiden ihop med andra ger energi och hoppfullhet. 
Nu är jag ännu tröttare än i morse 😅 Bör nog försöka lägga mig lite tidigare i kväll. Klockan 08:00 är det som gäller i morgon… Region Skånes ständigt lika tidiga möten passar inte alls mig, men bara att bita ihop! 
Och sen är det lyckligtvis helg. Min första lediga på flera veckor 😍

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0