Påminnelse

Bara en liten påminnelse efter en kommentar i morse...
Jag skriver oftast när jag mår dåligt/är ledsen/behöver bearbeta något.
MEN - jag publicerar det först när jag mår bättre igen. 
Det finns aldrig någon anledning till oro.
När jag trycker på "publicera" så har jag inväntat, läst, känt efter och har kontroll. 

Vissa utkast kan ha fått vänta på sitt tillfälle i 10 år eller mer (!) andra bara i ett par dagar eller någon vecka. 

Ska kanske börja skriva datum för när texten skrivits för att undvika missförstånd? Vad tror ni om det? 

(null)

Just nu (i realtid) är den tid i månaden då jag är sugen på "något", men vet inte vad... Inte ens om jag vill ha salt eller sött. Eller bara är rastlös 🤷🏻‍♀️ 
Det mest tilltalande jag hittade var kalciumtabletter. Hur många sådana kan man äta per dag?! 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0