Lucka 1

Nu börjar nedräkningen! 
Lucka 1 av 24 (i mina barns fall paket nr 1) har öppnats idag. 
Och mina tre små (lusse)katter har redan lyckats dra ner en julgardin...
(Beslutet att skippa gran även i år var nog mao klokt). 

Förra året hade jag en kaffekalender (kapslar till nespressomaskinen). 
Mysigt och kul första veckan, sedan föll det hela lite. 
Men hittade i alla fall en ny favoritsort som jag numera alltid beställer. 

Tjejerna är hos sin pappa en vecka från idag, så nu är det tomt och tyst här. 
Just idag - post vaccination - är jag ändå rätt så tacksam över det. 
Lite huvudvärk, frusen och öm. Hoppas det gett med sig tills i morgon. 
Då är det glöggmingel och det vill jag ju såklart inte missa. 

Fast så länge jag är ok till julfesten som äger rum lite senare i december är jag ändå nöjd. Har till och med redan skaffat mitt skägg inför detta stora event 😆


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0