Från 100 till 0 semesterenergi på en vecka

Nu är det verkligen tillbaka till jobb! 
Började i måndags, löjligt positiv och supertaggad att få komma igång...tror nästan mina trötta kollegor hatade mig lite den förmiddagen.

Nu, efter fem dagar känns det som semester vore skönt! Vilka veckor jag har framför mig. Lite skräckblandad förtjusning. 

För första gången på många år är jag med och planerar ett event (läs: planerar ett event och låter andra vara med), inte bara samordnar andras. Det är så mycket roligare! Särskilt när intresset är stort och allt flyter på. Jag är nog faktiskt bättre på det här än mitt huvudsakliga uppdrag... Arrangemanget innebär en handfull kontakter. Samordningen över hundra. Den är mycket mer krävande på alla sätt. 

Känner redan hur stressigt det är - och värre blir det ju. Samtidigt så finns det delar jag inte hade velat vara utan. Som att läsa alla inkomna programpunkter. Det är ett överrumplande lyckorus och glädjetårar varendaste år! 

(null)
Ganska säker på att mina katter läst denna bok... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0