Mitt hjärta <3

Hon börjar bli äldre och lederna tycks besvära henne en del. Men något fel på hörseln har hon iaf inte... Diskmaskinen är igång och jag lyfter försiktigt upp hennes matskål från golvet för att diska och fylla på den. 
På 15 sekunder har hon tagit sig upp ur sängen i andra delen av lägenheten och sitter fint och väntar på sin middag 🙈 
(Vilken hon för övrigt tycker att det tar alldeles för lång tid att få serverad). 

(null)

Hon har på senare tid också lagt sig till med en underlig vana - att dricka duschvatten... Gärna ljummet med lite rester av duschkräm 😳 
Jag har låtit henne hållas. Är smaksatt vatten hennes grej så får hon väl dricka det. 
Igår gick hon dock över gränsen för vad jag kan tillåta när jag upptäckte henne gosandes med toalettborsten 🤢 
Nu är hon inte tillåten att besöka badrummet utan övervakning. I alla fall inte om hon sedan vill sova i min säng...

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0