Happy day

Ibland behöver man kanske bara ett frieri, även om det är från "fel" man. 😜

Regnet öser ner när jag går upp mot stan. Men jag ser ändå en hel värld fylld av möjligheter framför mig. Idag är jag mitt bästa jag. Fylld av energi och lust.


(null)


Det är lite motstridiga känslor. För ett antal år sedan hade det här skrämt mig. Jag hade tryckt ner mig själv och intalat mig att lyckan inte är något som tillhör mig. När den känns så beror det på att jag är sjuk. Den beror på en hypoman episod. Inget annat. Nu vet jag att det är fel.  

Jag är en helt vanlig person med en tendens att ha lägre dalar än de flesta andra och kanske också något högre toppar. Men det senare inte på en "sjuklig nivå". Det är faktiskt okej att känna både glädje och lycka. Det är en del av livet. Det SKA kännas så emellanåt varvat med alla andra känslor ☺️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0