Nästan alltid lite efter

Eftersom jag ofta skriver om sånt som är svårt brukar jag undvika att publicera direkt... Ni som var med för en massa år sedan vet redan det. Att när inlägget publiceras är jag ofta dagar, ibland veckor ifrån händelsen och känslan i fråga. 

Det var ett val jag gjorde för att min familj inte skulle bli oroliga. Oavsett hur dåligt jag mådde när jag skrev, så var det vid publicering länge sen och de hade pratat med mig sedan dess = jag levde fortfarande. 

Vanan sitter väl kvar antar jag. Dessutom skriver jag många gånger mycket när jag väl skriver och har svårare att hinna skriva alls de dagar barnen är här. Men ibland lägger jag såklart upp det jag skriver direkt. Som nu 🙂

(null)

I morgon är dags att vinka av mamma/mormor vid bussen. Och på söndag lämnar barnen för en "pappavecka", så sen blir det mer tid att skriva ✍️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0