Draken och Star Wars

Igår eftermiddag fick jag en impuls att gå på bio. Efter en snabbkoll på nätet kom jag fram till att se Star Wars: The Rise of Skywalker.

Tänkte att biokänslan kanske skulle kunna tillföra något om inte annat.


Bokade en biljett till kl 10:00 idag. 

Min bedårande drake Blue tittade bedjande på mig i morse och ville följa med... 

Till saken hör att hans bästa vän Tropher är en stormtrooper. Så vem vore jag att neka honom?! 

Tror egentligen att han mest var intresserad av popcornen, men det förnekas bestämt.


(null)


Säger inget om varken filmen eller vad vi (eller övriga besökare) tyckte om den. Vill inte riskera att förstöra något för de som har den framför sig. 


Folk tittade lite konstigt när jag packade upp kudde, filt och placerade en drake i stolen bredvid mig. Som att VI vore de konstiga i det sammanhanget..! 


(null)

När vi kom ut drygt 2,5 timme senare sken solen och jag kände mig förvånansvärt lätt inombords. Tillfreds med att vara precis så knäpp och konstig som jag är. 


#Loveisstillmyreligion ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0