Nya insikter och nya vanor

(null)
Jag inser att människor i min omgivning, (med full rätt kan tilläggas) börjar bli ganska trötta på mitt tjat om min nyfunna kärlek och de underbara människor som följt med den!  Jag pratar såklart om träningen. Nu igen 😝 Men det är så himla härligt!! Vår lilla grupp som stämmer av, undrar, saknar, pushar, uppmuntrar och stöttar varann. Och skrattar, (lite extra magträning mao)  Vilken tur jag har haft att träffa just dem ❤️ 

Jag har med stor sannolikhet tränat mer de ån senaste månaden än vad jag har gjort totalt de senaste 10 åren! Och i morgon kommer det att kännas rejält i lår och rygg. Så nu blir det återhämtning och vila i alla fall tills på söndag. 
Men lagom till semester och resa så är målet att kunna känna mig hyfsat bekväm i bikini. Får väl se hur det går. Inga bildbevis kommer dock, oavsett bekvämlighetsgrad 😉

Samtidigt känns min lyckliga, molnfria tillvaro så provocerande och nästan olämplig. För så många runt mig, bland de som står mig allra närmast, kämpar med utmaningar och orättvisor som riskerar rasera hela livet, framtiden, alla drömmar och mål. Och jag önskar så jag kunde göra något mer för dem 💔

http://www.mynewsdesk.com/se/bounce/videos/bounce-fit-27262



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0