Tillbaka och redo för en ny kamp!

Det kanske är dags att återuppta bloggen igen. 
Den har fått vila i många år nu. Men har faktiskt fortfarande besökare! 
Blir lika förvånad varje gång jag loggar in (vilket är ytterst sällan),
och blir lika glad varje gång någon hör av sig.
Inte för att ni känner igen er, så klart.
Men för att ni tackar för att jag har valt att dela med mig av min historia.
För att det jag gått igenom får en mening. 

Nu händer det mycket i mitt liv igen. Tyvärr mindre bra saker. 
Att skriva har alltid varit mitt sätt att skapa ordning i kaoset. 
Få överblick. Sortera tankarna. 

Kommer nog göra som då jag först startade "Remiss",
det vill säga skriva precis när jag känner behovet av det.
Men läsa igenom, redigera och publicera först några dagar senare. 

 
Med kärlek! 
/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0