Den 18 oktober 2011 - Framåt med tacksamhet!

Hej mina trogna läsare!
Är förvånad att statistiken knappt sjukit alls...
- trots att det var evigheter sedan jag uppdaterade bloggen!

I somras var jag väldigt trött på allt. Sviken, sårad och så ledsen att
det var svårt att hålla ihop. Att uthärda alla långa, ångestfyllda dagar. 

Men det blev lättare. Och ljusare. Livet kom tillbaka. Lyckan likaså. 

Brösttumören som jag tror jag nämnt blev bortopererad i slutet av sommaren. 
Ångesten över operationen, rädslan innan, var nog större än jag ville förstå eller
erkänna för mig själv. 

Nu har det gått några veckor. Jag har varit otroligt trött. Men såren läker. 
Och jag har fått beskedet att jag varken behöver cellgifter, strålning eller
ytterligare operation! *Sån lättnad*

Nu jobbar jag. Mycket! Och älskar det!
Njuter av varje dag jag får sitta på kontoret i Malmö och blicka ut över 
västra hamnens båtar och vatten. 

Och jag gör framsteg hela tiden. Varje dag. 
Jag inser saker om mig själv. Hur jag fungerar. Varför. 
Och jag är så otroligt tacksam!
För att jag är jag!

Och för att jag har er, för att ni har funnits med mig så länge. 
Stöttat och uppmuntrat mig. 
Hoppas ni vet att ert stöd, era kommentarer har betytt lika mycket för mig
som ni säger att det jag skrivit gjort för er!

Nu låter det här som ett avsked - det är det inte!
Även om jag inte kommer blogga lika ofta som förut. 
Men remiss ska få hänga med ett tag till. Och uppdateras - ibland iaf ;-)

Kramar till er alla <3

/ Jenny
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det låter bra. Kul att det inte behövdes mer behandlig. Låter skönt att du inte lägger ner bloggen. Skriver inte så ofta men läser allt som du skriver.

2011-10-20 @ 19:56:28
Postat av: Annica S

<3

2011-10-24 @ 07:46:43
Postat av: Jenny

Kram & <3:n till er Mimmi och Annica!

2011-10-31 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0