Den 14 april 2011 – Självförakt.

Jag har lovat mig själv att låta bli. Att stå emot.

Men när det är som värst så kan jag inte.

Jag kan inte låta bli att göra det enda jag vet hjälper.

Som lindrar lite.

 

En handfull tabletter. Ett glas vatten.

En drink känns egentligen mer lockande än vattnet, men där
drar jag en gräns. Väl medveten om hur reaktionen på medicinen
i kombination med alkohol blir... Den spär bara på ångesten

ännu mer.

 

Jag skulle inte. Borde inte.

Självförakt. För att jag är så svag.


Kommentarer
Postat av: Annica S

Skickar styrka i massor <3 <3 <3

2011-05-04 @ 05:42:02
Postat av: Marianne

Hej! Jag såg nyss programmet Tema:psyket och letade fram den här bloggen.Chansar på att det är du som är Jenny S.Jag är 60år och har varit bipolär i en massa år men sen två år tillbaka är hela livet förändrat tack vare en medicin jag "hittade" via nätet:Lamotrigin. Utan en massa hemska biverkningar också. Hoppas du inte tycker att jag tränger mig på men jag känner att jag bara MÅSTE tala om det för dig i händelse av att den även kan hjälpa dig om inget annat fungerar.Önskar dig allt gott,kram!



Marianne

2011-05-04 @ 15:50:24
Postat av: Jenny

Annica - Tar tacksamt emot den! <3 Och skickar tillbaka stryka och kramar!



Marianne - Hej! Vad kul att du hittade hit! Och så snällt av dig tipsa om Lamotrigin! Tycker inte alls du "tränger dig på"! Det är faktiskt den medicin jag äter idag (efter att först ha fått Lithionit som inte fungerade för mig). Och vad härligt att den har hjälpt dig!! Kramar Jenny

2011-05-05 @ 01:34:44
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0