Den 13 maj 2011 – Nova med Lova =)

Fredagen den 13 maj. Men ingen otur än i alla fall.

Lova var ledig från dagis på grund av planering så under

förmiddagen då jag behövde ringa lite samtal var hon med David.

Sen vid lunch tog jag över och vi körde ut till Nova (köpcenter).

 

Började med nuggets (Lovas favoriträtt alla gånger är nuggets

som doppas i...balsamicodressing och ketchup...urk)!

Sen köpte vi skor. Imponerad över Lovas tålamod!

Hon väntade snällt medan jag provade. Själv valde hon snabbt ut

ett par sandaler i silver och rosa.

Dom har hon haft på sig hela eftermiddagen och kvällen här hemma.

Och är mer än nöjd med sitt val. Lilla sötnosen <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Låter som en mysig eftermiddag. Ja man blir lika förundrad över när barnen sitter stil och väntar snällt.Jag har 2st och det händer inte så ofta. Men för ett tag sen så var dom med Farfar, i hembygdsgården. Då kom det 2st lite finare tanter och vart jätte impade av att dom kunde sitta helt stll och tysta. Så snäll barn var det länge sen dom sett.

2011-05-28 @ 09:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0