Den 3 februari 2011 – Jag fyller....30!!

Vaknade tidigt, men hade lovat David och Lova att inte

gå upp innan dom... Väntade därför snällt i sängen tills dom

vaknat. Sen fixade dom frukost med bland annat färsk ananas =)

 

Fick en teckning av Lova föreställandes en flamingo och en kattkoja.

Av David fick jag bland annat en PT (personlig tränare).

Jag hade faktiskt önskat mig det, så det var ingen pik från honom :-p

Och när jag är lite piggare ser jag fram emot att börja!

 

Var en lugn dag.

Ska fira mer till helgen med kompisarna i Göteborg.

 

30, men känner mig som 15 :-D 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis. Hoppas att det blir en trevlig dag och helg. Här tar vi myrsteg just nu, men det går framåt iallafall.

Mimmi

2011-03-06 @ 13:49:02
Postat av: Anna

Hej. Ville bara säga att jag gillar din blogg... :) Grattis i efterskott :)

2011-03-06 @ 17:49:28
URL: http://annare.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för grattis :-)

Och kul att du gillar bloggen, Anna!

Glad att höra att det går framåt för dig mimmi, även om det är med myrsteg!



Kramar Jenny

2011-03-07 @ 23:50:56
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0