Den 17 februari 2011 – Föreläsning i Trelleborg

Idag har jag varit i Trelleborg i form av ambassadör.

Jag och en tjej till föreläste för personal inom Individ

och familjeomsorgen på Socialförvaltningen.
 

 


Uppdraget idag fick vi tack vare min och Marias föreläsning
på Psykiatrins dag i höstas! (Foto: Trelleborgs Allehanda)

Alltid lite nervöst innan, men samtidigt jättekul!

Och det känns viktigt och bra att kunna bidra med sin

egen historia och förhoppningsvis hjälpa andra, direkt

eller indirekt.


 För övrigt känns livet lite jobbigt just nu. Lite tungt och

det händer sånt som jag inte vet hur jag ska hantera.

Önskar jag var lite starkare. Lite tryggare.

Och lite mer säker på mitt eget värde.   


Kommentarer
Postat av: Annica S

Fantastiskt bra! Att personal som möter människor som lider av psykisk ohälsa får mer förståelse och kunskap om hur och varför saker och ting är som de är betyder så himla mycket för så många människor <3. Imorgon ska jag få följa med min vän som också är ambassadör, på en föreläsning som hon ska hålla i - det känns jättespännande:)Håller med dig om att livet går ovanligt trögt och tungt just nu - hoppas också snart på en vändning. Men Jenny - du behöver aldrig tveka om ditt värde! Du har ett hjärta av guld och en själ som värmer så många omkring dig, och styrkan som du har är få förunnat att få inneha. Skickar kramar till dig, med önskan om att du snart känner värmen och ser ljuset

2011-03-15 @ 22:36:25
Postat av: Mimmi

Jag tycker du är jättemodig, som vågar göra det du gör. Här går det bra just nu, lite svajigt är men mest bra. Hoppas att det kommer gå lite lätttare för dig snart. Skickar med lite solsken och styrkekramar.

Kram Mimmi

2011-03-16 @ 14:12:45
Postat av: Jenny

Tack Mimmi!

Skickar solsken och styrkekramar tillbaka <3

2011-03-18 @ 21:56:40
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0