Den 3 juni 2011 – Foto och Göteborg

Idag var jag och tog id-kort/passerkort för Region Skåne.

Måste ju kunna legitimera mig när jag är ute på uppdrag!

Gjordes på sjukhuset här i Lund och gick jättesmidigt.

Men jag tror nästan att fotografen stötte på mig...

 

Han var först bara trevlig, men sen blev frågorna personligare.

Och när jag skulle gå började han säga ”om jag inte är här när

du ska hämta ut kortet, alltså om vi inte ses igen...”

Där avbröt han sig när han såg mitt väldigt undrande uttryck.

Men jag vet inte. Jag är bra på att läsa människor och känna av

stämningar, men när det gäller att förstå att någon är intresserad

av mig, så fattar jag INGENTING!

 

Sen begav vi oss mot Göteborg. Via Ullared och lite shopping.

Med andra ord en väldigt bra dag! Sol var det också =)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 03:56:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0